Bardzo dobry

2024.04.29 03:00:00

Wycieczka na budowę
01.06.2016 (11:53:45)
  W dniu 25 maja odbyła się wycieczka klasy 1TB, na budowę jednej z największych w Polsce hali widowiskowo-sportowej w Gliwicach. Wyglądem przypominający końskie siodło dach hali Gliwice, to wsparty na 40 słupach żelbetowy ring z 58 stalowymi linami o długości 150 km i trapezową blachą. W hali Gliwice będą odbywać się koncerty, targi, kongresy i zawody sportowe rangi krajowej, europejskiej i światowej. Zwiedzenie tak dużej inwestycji budowlanej pozwoliło uczniom technikum budowlanego poznać nowe rozwiązania konstrukcyjne, technologiczne i materiałowe w budownictwie. Uczestnicy wycieczki mogli zobaczyć jak ciekawa a zarazem odpowiedzialna jest praca kadry zatrudnionej przy budowie. Wizyta ta powinna zachęcić uczniów do pójścia na wyższe studia budowlane, co umożliwi im w przyszłości kierować pracami przy wykonywaniu podobnych obiektów.
Kolejnym etapem wycieczki, była wizyta na radiostacji gliwickiej, drewnianej wieży nadawczej wysokość 111m, co daje jej status najwyższej istniejącej, zbudowanej w całości z drewna, konstrukcji na świecie.

Daniel Łodziński
Maciej Siwiński

Dzień Dziecka!!!
01.06.2016 (07:13:57)

Wszystkim dzieciom z okazji ich święta dużo zdrowia, szczęścia, spełnienia najskrytszych marzeń, sukcesów w szkole, rozwoju swoich pasji i talentów oraz duuuuużo uśmiechu!

składa Dyrekcja ZSO-T

Dzień Dziecka w Kaziku sportowo- militarnie
01.06.2016 (06:29:46)

7 czerwca (wtorek) w naszej szkole odbędzie się militarno-sportowy Dzień Dziecka. Specjalnie dla naszych uczniów- komandosi z JWK Lubliniec przygotowali szereg atrakcyjnych konkurencji  sportowo-militarnych. W tym dniu klasy, które zgłoszą chęć udziału w zabawach sportowych będą zwolnione  po 2 godzinie lekcyjnej … pozostałe klasy idą na lekcje zgodnie z planem. Około godziny 13 (po konkurencjach sportowych) zaplanowany jest mecz piłki nożnej reprezentacja KAZIKA kontra KOMANDOSI. Jedynie uczestnicy militarnych rywalizacji pozostają na boisku, aby kibicować NASZYM PIŁKARZOM !!!
Lekcje 1,2  oraz 8 odbywają się według planu.

Zapisy klas u nauczycieli  w-f do poniedziałku 6.06.2016.
Ze sportowym pozdrowieniem nauczyciele wf

Uwaga absolwenci zdający egzamin zawodowy według starej formuły
30.05.2016 (08:07:21)

Na każdy etap egzaminu należy stawić się, co najmniej pół godziny przed jego rozpoczęciem. Należy wziąć ze sobą dokument tożsamości, długopis lub pióro z czarnym tuszem. Do sali egzaminacyjnej, w której jest przeprowadzany etap pisemny egzaminu zawodowego, nie można wnosić kalkulatorów ani korzystać z nich w tej sali.

Na ETAP PRAKTYCZNY należy wziąć materiały i przybory, których wykaz przedstawiony jest poniżej.

technik budownictwa

technik architektury krajobrazu

Kalkulator prosty, ołówek, linijka, ekierka, cyrkiel, gumka techniczna, temperówka, kredki ołówkowe – 12 kolorów

Technik mechanik

Technik informatyk

------------------------------------

Technik hotelarstwa

Kalkulator prosty, ołówek, gumka, linijka, temperówka

Na salę egzaminacyjną nie wolno wnosić telefonu komórkowego, odtwarzaczy mp3 lub innych urządzeń tego typu.

Kazik Team pozdravlja vas iz Hrvatske
27.05.2016 (16:24:36)

Dobiega końca wizyta partnerska uczniów ZSOT w Chorwacji. Jutro czeka nas 12-godzinna podróż busem i w poniedziałek zameldujemy się na lekcjach. Dziś dokonaliśmy ewaluacji, podsumowaliśmy zadania realizowane w międzynarodowych grupach i zakończyliśmy oficjalnie realizację kolejnego etapu projektu „Europejski rynek pracy dla młodych”. Bogatsi w nową wiedzę, wrażenia i kontakty wracamy do codzienności. Wiemy już, jak będzie wyglądała kolejna mobilność. Bądźcie więc gotowi do realizacji następnych zadań. Startujemy z przygotowaniami zaraz po przyjeździe do Polski.

Pozdrav iz Hrvatske!

Kazik Team

Wycieczka do Wrocławia
25.05.2016 (05:57:14)
  W poniedziałek 23 maja grupa uczniów z klas 1 oraz 2 TA udała się na wycieczkę do Wrocławia. Po kilku godzinach jazdy byliśmy już trochę zniecierpliwieni, ponieważ mimo wczesnych godzin porannych temperatura była dość wysoka. Dlatego też ucieszyliśmy się kiedy dotarliśmy do celu.
Pierwszym "przystankiem" na trasie naszej wycieczki był Uniwersytet Wrocławski. Reprezentantka uczelni opowiedziała nam o kierunkach kształcenia oraz przybliżyła historię samego uniwersytetu. Zwiedziliśmy jego zabytkową część: Aulę Leopoldina, Oratorium Marianum oraz Wieżę Matematyczną, z której mogliśmy podziwiać widok na Wrocław.
Następnie mieliśmy czas na samodzielne zwiedzanie wrocławskiego rynku, który zachwycił nas pięknem kolorowych kamienic. Kolejnym miejscem do którego się udaliśmy był Ogród Botaniczny. Na powierzchni obejmującej ponad 7 hektarów znajduje się około 12 000 gatunków i odmian roślin. Dla nas jako przyszłych archiektów krajobrazu była to nie lada atrakcja. :) Następnym miejcem jakie mieliśmy okazję odwiedzić był Ogród Japoński. W tym urokliwym miejscu znajduje się bogata w azjatyckie gatunki roślinność. Ogród położony jest w sądziedztwie Hali Stulecia, dlatego też udało nam się zobaczyć ten unikatowy budynek.
Po dniu pełnym wrażeń, zmęczeni ale zadowoleni udaliśmy się w drogę powrotną do Lublińca. Myślę, że każdy z nas będzie miło wspominał ten dzień.

Karolina Michlik

Kaziki w Chorwacji
24.05.2016 (16:03:43)

Zintegrowani i szczęśliwi podbijamy słoneczną Chorwację! Do Vara¾dinu nasza 9-osobowa reprezentacja przybyła niedawno, a już czujemy się jak w domu! Pozytywni ludzie, ciekawe zajęcia i nowe doświadczenia sprawiają, że nie mamy ani chwili wytchnienia. Chorwacka szkoła zwiedzona, przysmaki skosztowane, a zakamarki miasta i atrakcje okolicy odkrywamy w każdeju wolnej chwili. Co będzie dalej? Stay tuned!

Paula Mazik 1LO Karolina Mazur 2HT

Wizyta gości z Finlandii
23.05.2016 (10:00:04)
  We wtorek 17 maja gościliśmy delegację nauczycieli z naszej zaprzyjaźnionej Donnerska Skolan w Finlandii z miasta Kokkola. Nauczyciele szczególnie zainteresowani byli metodami nauczania w naszej szkole, dlatego zorganizowaliśmy dla nich lekcje otwarte z różnych przedmiotów. Jak wszyscy wiemy, wielu nauczycieli naszej szkoły wykorzystuje w swej pracy ocenianie kształtujące, co skłoniło nas do zaprezentowania gościom technik z tym związanych. Ku naszemu obopólnemu zdziwieniu okazało się, że nasza szkoła partnerska również od niedawna zaczęła stosować tę metodę. Powstała zatem doskonała okazja do wymiany doświadczeń podczas panelu dyskusyjnego. Na zakończenie wizyty zaprosiliśmy naszych gości na krótkie zwiedzanie miasta, podczas którego mogliśmy pokazać Muzeum Edyty Stein, Mały i Duży Rynek, kościoły św. Mikołaja i św. Anny oraz Zamek Lubliniecki.
Goście byli żywo zainteresowani zarówno szkołą, jej metodami pracy, miastem, jak i samą Polską. Nasz kraj, a szczególnie industrialny region Śląska, okazał się dla nich bardzo egzotyczny i atrakcyjny. Podziwiali zwartą zabudowę regionu, historyczne obiekty Lublińca i gorącą atmosferę w szkole.

A. Giemza - Jurga

Uwaga absolwenci technikum!
23.05.2016 (06:47:44)
  24 maja odbędzie się wręczenie dyplomów technika według następującego harmonogramu:
  • 4HT - godz. 10:00, sala 46
  • 4TM - godz.12:35, sala 5
  • 4TI - godz. 10:30, sala 49
  • 4TB - godz. 13:25, sala 39

Twoje TAK ma ZNACZNIE
20.05.2016 (20:15:35)

W sobotę 14maja 2016r. grupa wolontariuszy z naszej szkoły brała udział w akcji prozdrowotnej „Twoje TAK ma ZNACZENIE”.

W składzie: Weronika Gajda, Monika Kosiada, Magda Stemarowicz, Marcin Mzyk, Mateusz Urbańczyk, Rafał Duda, Basia Maciuch, Monika Wolka, Dagmara Grzyb, Agata Macioł, Karolina Dudzik, Aleksandra Skiba, Patrycja Bielewska, Kamila Żurek, Przemek Gajowczyk pod opieką Małgorzaty Klimczyk pomagaliśmy osobom zainteresowanym akcją znaleźć interesujące ich stanowisko medyczne, promowaliśmy idee wykonywania przeszczepów, rozdawaliśmy ulotki i zbieraliśmy pieniądze do puszek. Zebrane fundusze zostały przekazane na turnusy rehabilitacyjne dla dzieci i młodzieży po transplantacji serca. Mimo że mieliśmy dużo pracy, sami mogliśmy skorzystać z wielu darmowych badań, oddać krew albo zapisać się do bazy DKMS, z czego wielu z nas skorzystało.

Oprócz badań można było także obejrzeć wóz strażacki OSP Ciasna, porozmawiać ze strażakami na temat ich pracy, a także nauczyć się podstawowych zasad pierwszej pomocy.

Po akcji prozdrowotnej zaczęła się część artystyczna, podczas której ogłoszono wyniki konkursu „Reklama życia”. Dwie uczennice z naszej szkoły zajęły w tym konkursie miejsca na podium: Karina Kubiś z 3HT wykonała pracę, która znalazła się na drugim miejscu, a Karolina Mazur z 2HT uplasowała się na trzecim. Bardzo gratulujemy dziewczynom zdolności plastycznych!
Weronika Gajda - wolontariuszka

Bardzo, bardzo, bardzo dziękujemy osobom,  które zaangażowały się, by ta akcja była na wysokim poziomie. Szczególnie dziękujemy wszystkim uczniom za bycie z nami w tym dniu na Bulwarze Grotowskiego, za każde dobre słowo, wsparcie, bo to dodawało nam energii, by każdego dnia na nowo z pełnym zaangażowaniem stawiać czoła małym kłopotom, by wszystko udało się i wszystko było idealnie. Dziękujemy!!!
Karol Kukowka – pomysłodawca i organizator

<< Poprzednia 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 Następna >>