Dobry

DANE POCHODZĄ Z GIOŚ

PM10: 28μg/m3
SO2: 8μg/m3
C6H6: 1μg/m3

2024.05.14 07:00:00













Konkurs
13.12.2011 (17:01:16)
21.12.2011r. odbędzie się już trzeci konkurs „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”. W tym roku konkurs zmienia nieco formułę i do pomocy „hotelarzom” przystępują uczniowie Technikum Architektury Krajobrazu, którzy pomogą swoim zmysłem estetycznym w jak najpiękniejszym udekorowaniu stołu.
Konkurs rozpocznie się o godzinie 10:50 i potrwa około 3 godziny lekcyjne.
Wszyscy zainteresowani i zdecydowani proszeni są o zapisywanie się do piątku 16.12 br. u p. Sławomira Kościelnego.

Sławomir Kościelny, Ewa Swarlik, Danuta Gajda

Regulamin konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”

Regulamin konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”
  1. W konkursie udział biorą zespoły złożone z:

- maksymalnie 3 uczniów Technikum Hotelarskiego

- maksymalnie 2 uczniów Technikum Architektury Krajobrazu

Łącznie w zespole nie może być więcej niż 5 uczniów

  1. Uczestników obowiązują stroje kelnera/kelnerki.
  2. Uczestnicy wszystkie materiały oraz zastawę stołową potrzebną do przygotowania stołu przynoszą samodzielnie (istnieje możliwość wcześniejszego przyniesienia i pozostawienia w sali 34 do czasu konkursu)
  3. W konkursie nie wolno używać gotowych dekoracji, które można stworzyć samodzielnie (np. kompozycje kwiatowe, złożone serwetki itp.)
  4. Konkurs składa się z dwóch etapów

- I etap – test wiedzy z zakresu obsługi konsumenta oraz zwyczajów związanych ze Świętami Bożego Narodzenia (30 min)

- II etap – dekorowanie stołów według własnego pomysłu (uczniowie technikum hotelarskiego przygotowują stół bożonarodzeniowy zgodnie z wymaganiami, a Technikum Architektury Krajobrazu przygotowują kompozycję kwiatową i pomagają w dekoracji stołu) (60min)

6. Ocenie w trakcie konkursu podlegają:

a) wiedza z zakresu obsługi konsumenta oraz zwyczajów związanych ze Świętami Bożego Narodzenia

b) ubiór członków zespołu

c) aranżacja stołów, w tym:

- zgodność z prawidłami sztuki obsługi konsumenta

- harmonijne zestawienie ze sobą wszystkich elementów

- pomysłowość

7. W przypadku braku wystarczającej liczby chętnych z klas TA, uczniowie Technikum Hotelarskiego mogą dołączyć do zespołu dowolnego ucznia (w tym z Technikum Hotelarskiego)

8. Stół nakrywamy dla 4 osób.

  Proszę pamiętać, że dekoracja ma być uzupełnieniem myśli przewodniej stołu, nie ma ani jej zdominować, ani zbytnio jej ustępować Na zwycięzców czekają nagrody rzeczowe  i oczywiście oceny 



<< POWRÓT


[ lista | archiwum | szukaj ]