Bardzo dobry

DANE POCHODZĄ Z GIOŚ

PM10: 14μg/m3
SO2: 6μg/m3
C6H6: 1μg/m3

2024.05.15 00:00:00













„Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”
08.12.2016 (06:50:43)
20 grudnia 2016 roku odbędzie się kolejna edycja konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”.
Konkurs jak co roku będzie składa się z dwóch etapów – testu z zakresu zagadnień hotelarsko-gastronomicznych oraz sprawdzianu umiejętności praktycznych w formie aranżacji stołu świątecznego.
Wszystkich zainteresowanych proszę o zgłoszenie chęci uczestnictwa wraz z listą osób do wtorku 13 grudnia 2016r.
Konkurs rozpoczyna się o godzinie 8:00 i trwa przez 4 godziny lekcyjne.

UWAGA!
W konkursie może wziąć udział maksymalnie 8 czteroosobowych drużyn (po dwie z każdej klasy o profilu technik hotelarstwa*)
*W przypadku większej liczby zainteresowanych z danej klasy prawo do udziału w konkursie uzyskuje drużyna, której członkowie mają wyższą średnią ocen z przedmiotów zawodowych hotelarskich.
Sławomir Kościelny



Regulamin konkursu „Obsługa konsumenta w tradycji Świąt Bożego Narodzenia”

1. Konkurs składa się z dwóch etapów.
a) Część I – test z zakresu zagadnień hotelarsko-gastronomicznych
b) Cześć II – praktyczna. Aranżacja stołów według własnego pomysłu (do każdego stołu należy przygotować kartę menu, która będzie nawiązywała do nakrycia znajdującego się na stole)
2. W konkursie mogą wziąć udział maksymalnie czteroosobowe zespoły (maksymalnie 8 zespołów)
3. W trakcie trwania konkursu obowiązuje strój kelnera/kelnerki
4. Wszystkie materiały potrzebne do aranżacji stołów należy przynieść we własnym zakresie.
5. Elementy oceniane podczas konkursu to:
a) Wiedza z zakresu hotelarstwa i gastronomii
b) Odpowiedni strój
c) Aranżacja stołu zgodna z zasadami obsługi konsumenta
d) Pomysłowość



<< POWRÓT


[ lista | archiwum | szukaj ]